چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
 
 

همیشه در عجب هستم که چرا ما آدم ها بین بدی ها و خوبی ها همیشه بدی ها را انتخاب می کنیم و وقتی که به مشکل برخورد کردیم به خداوند

گله می کنیم که چرا این راه را پیش روی من گذاشتی در صورتی که خود ما بودیم که این راه را انتخاب کردیم

خداوندا خودم خواستم که به این دنیا بیایم و تو به من لطف کردی و اجازه دادی

به من قدرت تصمیم گیری دادی و فرمودی:ما انسان را جانشین خود روی زمین قرار دادیم. ولی من

شرمند هستم جانشین خوبی برای تو نبودم زمینت را آلوده کردم و فراموش کردم که همه ی قدرت هارا تو به من دادی به خودم مغرور شدم

مرا ببخش و بار دیگر در آغوشت بگیر تا دوباره پاک شوم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 25 دی 1390برچسب:, :: 3:14 :: توسط : محمد هیله

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید و آدرس ashtibakhod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 14
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 6688
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1