معرفی
 
چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید
 
 

                                      به نام خداوندی که بخشنده و مهربان است

 

سلام من محمد هیله هستم نویسنده این وبلاگ هدف من از نوشتن وبلاگ نزدیک تر شدن به خداوند است.

چند سالی بود که جای خالی کسی را در زندگی خود حس می کردم و همیشه آشفته بودم که بر اثر اتفاقی یاد کسی افتادم که شایدتا آن روز هیچوقت به او فکر نکرده بودم و شاید فقط اسمی در زندگی من بود .

پریشانی من به این دلیل بود که از خالق خودم دور شده بودم ویا می توان گفت که او را نمی شناختم.

وقتی خداوند دوباره وارد زندگی من شد بهتر از قبل با او آشنا شدم در زندگی به آرامشی خاص دست پیدا کردم .

حس کردم وقتی من این پریشانی را داشته ام افرادی هم مثل من وجود دارند که نیاز به وجود خداوند دارند و برای همین تصمیم به نوشتن گرفتم.

دوستان بیایید با خودمان آشتی کنیم و در راه خداوند قدم برداریم که خداوند بخشنده و مهربان تر از آن است که با یک گناه ویا ترک کردن نماز ما را از درگاه خود بیرون براند.

این وسوسه های شیطان است که می گوید خداوند کسانی که گناه کنند را نمی بخشد و خداوند سخت گیر است .

ولی خداوند دوستی مهربان است برای ما نیاز های ما را درک می کند و اگر ما را از چیزی منع کرده است بخاطر آسایش ما و دیگران است. 

عذاب و سخت گیری خداوند را شیطان نمایش می دهد تا از او دور شویم اما بدانید که خداوند ما سخت نمی گیرد و پاداش دهنده است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 25 دی 1398برچسب:, :: 3:14 :: توسط : محمد هیله

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان چشم ها را باید شست جور دیگر باید دید و آدرس ashtibakhod.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 21
بازدید کل : 6678
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1